حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

کمترین سرود بوسه باشد

روزی که ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد 

و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت  

روزی که کمترین سرود  

                                  بوسه است  

روزی که هر لب ترانه ای ست 

تا کمترین سرود بوسه باشد 

                                       روزی که توبیایی برای همیشه بیایی  

                                       و مهربانی با زیبایی یکسان شود . . .

کمترین سرود بوسه باشد

روزی که ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد 

و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت  

روزی که کمترین سرود  

                                  بوسه است  

روزی که هر لب ترانه ای ست 

تا کمترین سرود بوسه باشد 

                                       روزی که توبیایی برای همیشه بیایی  

                                       و مهربانی با زیبایی یکسان شود . . .

سلام برعشق

سلام گلم
دلم جا مانده است
در پس آن نگاه معصومانه ای که لحظه ی آخر بر من کردی...
ای بی انصاف!!!
روزی هزاران بار نفرینت می کنم!
که دل سنگی ام را...در واپسین ثانیه ها،در لا به لای ثانیه هایی که دیگر فرصتی برای عاشقی نبود 

به قیمت یک نگاه سنگین خریدی
و من هر شب
به حرمت آن نگاه پر از فریاد و سکوت آخرت
بارانی از اشک پیش کش تیک تاک های ساعتی می کنم که لحظه های تنهایی را به رخم می کشند...