حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

هر نگاه بستگی به احساسی که در آن نهفته است , سنگینی خاص خودش را دار
و نگاهی که گرمای عشق در آن نهفته باشد , بدون انکه احساس کنی , تنت را می سوزاند
اولین بار که سنگینی یک نگاه سوزنده را احساس کرد , یک بعد از ظهر سرد زمستانی بود

ادامه مطلب ...

ارسالی های عشقولانه

 ارسالی از ساسان خوشگلم

با غرور بی دلیلت من آزارنده     به من خسته و بی حوصله هشدار نده
بزار این سکوت سنگی به شکستن نرسد
به خودت بیش از این رفت را قرار نده
من خودم رفتنی ام من خودم رفتنی ام
بخدا من خودم رفتنی ام
تو رودخونه قلبت قایق من رفتنی بود
من از اون اول می دونستم قایقم شکستنی بود
قامت خوب و قشنگت شده درمون تب من
سفرت بی انتها بود واسه ٍحقه شب من
چیزهای تازه ای ندارم که به پای تو بریزم
دوست خوب مهربون یاورت باشه عزیزم 
 

ادامه مطلب ...

sasan loves samira

مکاش ای کاش..زمین سرد نبود.

کاش..ای کاش هوا تاریک بود..

و..نفس کشیدن اینجا..با عشق ممکن میشد...

من دلم غمگین است.
                                          

   خیلی قشنگه برو ادامه مطلب بقیه اش را بخون

ادامه مطلب ...