حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

ارسالی های عشقولانه

 ارسالی از ساسان خوشگلم

با غرور بی دلیلت من آزارنده     به من خسته و بی حوصله هشدار نده
بزار این سکوت سنگی به شکستن نرسد
به خودت بیش از این رفت را قرار نده
من خودم رفتنی ام من خودم رفتنی ام
بخدا من خودم رفتنی ام
تو رودخونه قلبت قایق من رفتنی بود
من از اون اول می دونستم قایقم شکستنی بود
قامت خوب و قشنگت شده درمون تب من
سفرت بی انتها بود واسه ٍحقه شب من
چیزهای تازه ای ندارم که به پای تو بریزم
دوست خوب مهربون یاورت باشه عزیزم 
 

گفت : می خوام برات یه یادگاری بنویسم .
گفتم:کجا ؟

گفت : رو قلبت .
گفتم مگه می تونی ؟

گفت : آره سخت نیست ، آسونه.
گفتم باشه .بنویس تا همیشه یادگاری بمونه.

یه خنجر برداشت .
گفتم این چیه ؟

گفت : سیسسسسس.
ساکت شدم .

گفتم : بنویس دیگه ، چرا معطلی .
خنجرو برداشت و با تیزی خنجر نوشت .

دوست دارم دیوونه.


اون رفته ، خیلی وقته ، کجا ؟ نمی دونم .
اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم مونده.

دوست دارم دیوونه .
----------------------------------------------------------------------------------
میگن هر چی تو آفتاب بمونه رنگش می پره.......منم مدتیه قلبمو گذاشتم تو آفتاب تا سیاهی هاش بپره

آن عشق که دیده گریه آموخت ازو
دل در غم او نشست و جان سوخت ازو

امروز نگاه کن که جان و دلِ من
جز یادی و حسرتی چه اندوخت ازو 

 

ارسالی از مهتاب
کاغذ سفید را هر چه قدر هم که تمیز و زیبا باشد کسی قاب نمی گیرد ، برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت............آن هم چه حرفی قشنگ تر و زیبا تر از دوست داشتن ....یادت باشه تو این حرفا ازم گرفتی تا دیگه هیچ وقت تو ذهنت نباشم و ...... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
قایق آبی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

افتادن در گل و لای ننگ نیست، ننگ در این است که آنجا بمانی

از خداوند همه چیز خواستم تا از زندگی لذت ببرم به من زندگی داد که از همه چیز لذت ببرم . ممنون

سولماز چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ

salam.aghaye sasan vaghan bavaresh sakhte ke kesi ke doosesh darino az dastbedin.vaghan motasefam.ye soal faghat mishe beporsam?ishoon khanoometoon boodan?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد