حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

ایول رفقا

سلام ای تنها بهونه واسه نفس کشیدن
هنوزهم پر میکشه دل واسه بهتورسیدن
من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم
پیدا نمیشدی شاید که مورده بودم
فراموشت نکردم و نمیکنم و نخواهم کرد.....؟ 

                                                    

گفته بودی که چرا محو تماشای منی
آنچنان مات که یکدم مژه بر هم نزنی
مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود
ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی 

                                                  

کاشکه میشد نیمه ی شب باهمدیگه دعاکنیم
خدای آسمونا روبا یک زبون صدا کنیم
بگیم خدای مهربون، ما رو زهم جدانکن
هرگز به عشق دیگری، مارو تو مبتلا نکن.

                                                               

اگر باغ  نگاهم پر ز خار است ، گلم تاراج دست روزگار است

به چشمانت قسم ، با بودن تو ، زمستانی ترین روزم بهار است   

                                                  

تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیبا ست
حاجت به بیان نیست که از روی تو پیدا ست
من تشنه ی یک لحظه تماشای تو هستم
افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست

                                                      

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد رضا یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:46 ب.ظ http://hamidtavakoli.com

سلام دوست من
ببینم قالب وبلاگت مشکل خاصی ندارد؟
نمی خوای تغییری توش بدی تا بهتر بشه؟

اگر می خواهید در قالب فعلی وبلاگ خود تغییرات جزئی یا کلی بدهید، به سایت پشتیبان فنی وبلاگ های فارسی، حمید توکلی.کام مراجعه کنید!


خدمات این سایت کاملا رایگان است!

# جا به جایی اجزاء صفحه وبلاگ، مثلا جا به جا کردن منوی آخرین یادداشت های منتشر شده
# ایجاد منوهای جدید
# عریض کردن قالب وبلاگ
# تغییر رنگ عنوان متن ها، لینک ها، زمینه صفحه و ...
# درشت یا ریز تر کردن عنوان متن ها
# افزودن شکلک به قالب نظرات
# افزودن یک تصویر به قالب وبلاگ


http://hamidtavakoli.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد