حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

عزیز دلم ساسان

                            بنام خدای پروانه های عاشقی  

زیباست که با خدای خود چت بکنیم ٫ در سایت نماز شب عبادت بکنیم
ای کاش که ما فلاپی دلها را ٬ با عشق علی و آلش فرمت بکنیم    

التماس دعا ...  

همیشه ترسم این بوده اونقدر که من ساسان را دوست دارم اون منو دوست نداشته باشه و امروز فهمیدم که دغدغه ی فکری او هم همین بوده  

تازه ساسان فکر می کند علاقه  من به یکی از آشنایان عشق او در قلبم را کمرنگ کرده  

   ساسان عزیزم

عشق   با علاقه  از زمین تا آسمان تفاوت دارد عشق تو در قلب من هیچ گاه کمرنگ نمی شود من عاشقانه عاشقت هستم حتی اگر قلبم را بشکنی باز دوستت خواهم داشت و عاشقت خواهم بود شاه ترانه من !!!!! 

این هم یه شعر برای عشق خودم ( sasan )  

باید که اعتراف کنم تا تو رو دیدم 

قشنگ ترین جمله رو از دلم شنیدم 

گفت خودشه راه و درست اومدی این بار 

نجنبی باختی قدم اول و بردار  

پا پیش گذاشتم تا بگم عاشقت هستم 

نگاه نکن امروز اگه خالیه دستم 

پاش برسه برای تو کم نمی ذارم 

یکم هوامو داشته باش  

هواتو دارم 

 

I  LOVE  SASAN  FOR  EVER

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد