حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

عشق چیست ؟؟؟؟

از استاد دینی پرسیدند: عشق چیست ؟ گفت:حرام است...                                     

از استاد هندسه پرسیدند: عشق چیست؟ گفت: نقطه ای که حول نقطه ی قلب جوان می گردد...   از استاد تاریخ   پرسیدند: عشق چیست؟ گفت: سقوط سلسله ی قلب جوان...                                                                   از استاد زبان پرسیدند: عشق چیست؟ گفت همپای لاواست...                                                          ازاستاد ادبیات پرسیدند: عشق چیست؟ گفت: محبت الهیات است...                             از استاد علوم  پرسیدند: عشق چیست؟ گفت: عشق تنها عنصری است که بدون اکسیزن می سوزد...                                                از استاد ریاضی پرسیدند: عشق چیست؟ گفت: عشق تنها عددی است که پایان ندارد...                                               


نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ

رمز عاشق بودن هر کس فقط این است :ساده بودن ساده دیدن ساده پذیرفتن پس ساده می گویم ساده باور کن ......

آرمین چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ http://jahansoltan.blogfa.com

سلام عشق من .تـــــــــــولـدت مبــارک.منو که میشناسی؟ امیدوارم من دومین نفری باشم که بهت تولدت رو تبریک گفته باشم.امروز بهت تلفن میکنم.به ساسان سلام منو برسون و بگو ایول دوست دارم ببینمش.سمیرا دلم برات یه ذره شده دلم میخواد برگردیم به پارسال که بعد از یه عمری همدیگه رو درک کردیم.من با نگار قهر کردم و الان که اینو برات مینویسم دارم گریه میکنم و دلم میخواد که برگردیم به پارسال و سه تایی با هم باشیم.سمیرا اشکم همینطورداره میریزه کاریشم نمیتونم بکنم.کار نداری؟ خدافظ.راستی داداش فرجی فوت کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد