حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

تنهایی

من این تنهاییی رو ترجیح میدم به احساسی که بنیادش عذابه 

به اون دلشوره های هرشب و روز به اون عشقی که ذاتش اضطرابه 

من تنها بدون تو شکستم ولی از پا نیفتادم هنوزم 

ترحم حالمو بهتر نمیکرد دلم میخواست تنهایی بمیرم   

تمام زندگیمو داده بودم به چشمایی که مال من نبودن 

شبای خاطره اشکای من بود که با عشقت ترانه می سرودن 

غم تنهایی رو تنها کشیدم به دوش خسته احساس سردم 

دلم میخواست اون لحظه بمیرم ولی هرگز به عشقت برنگردم 

من احساس خوش عشقو سپردم به دست باد و بارونای حسرت 

یه روز باید جدا میشد دل من از این عشقی که اسمش بود عادت  

من این تنهایی رو ترجیح میدم به عشق تو که حکم مرگ داره 

به احساس دروغین نگاهی که تو سینش دلی صد رنگ داره

نظرات 2 + ارسال نظر
2afm دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.eshghekohne2.blogfa.com

عالی

ساسان سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.eshghekohne2.blogfa.com

تو رودیدم نفسم بند اومد
دله من یکدفه یه حالی شد...



وزمین خالی نیست پراز عشق
پرازشور پر از پر ز تهی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد