حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

حکم عشق

واسه تویی که به حکم عشق اسیرتم

َA-del

چرا باید الان باشی تو توی خاطره ها  

چرا سهممون از عشق فقط فاصله هاست

همه پیش عشقشونن و من چی هان؟ 

باید از عشق بخونم وسختی هاش 

وقت رفتنت گفتم باشی بدون من خوش 

دروغه که نگم زندگیم میدون جنگ شد 

اشتباهه جداییمون اینو منم دارم میگم 

باید فهمیده باشی که قصد کلماتم چیه 

نظرات 1 + ارسال نظر
ساسان چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.eshghekohne2.blogfa.com

دل من یه روز به دریا زد و رفت...

پشت پا به رسم دنیا زد و رفت...

زنده ها خیلی براش کهنه بودن...

خودشو تو مرده ها جا زد و رفت
پس کوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووجای
بدددددددددددددددددددددددوبیا بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد